Vrátenie tovaru a reklamácie
Našich zákazníkov si hýčkame a chceme, aby boli s našimi službami spokojní a radi u nás nakupovali.
Preto v prípade Vrátenia tovaru alebo Reklamácie sa vždy snažíme vyjsť Vám maximálne v ústrety a záležitosť riešime v čo najkratšom čase.
VRÁTENIE TOVARU V 14 DŇOVEJ LEHOTE
V zmysle ust. § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (cez internetový obchod) máte právo vrátiť tovar bez udania dôvodu v lehote 14 dní od prevzatia tovaru. V prípade, ak v rámci jednej objednávky bol tovar dodaný oddelene, lehota na odstúpenie plynie okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný.
Táto lehota sa nevzťahuje na podnikateľov a iné subjekty, ktoré nakúpili tovar na IČO.
Pri uplatnení práva "Odstúpenie od zmluvy" je nutné, aby ste nám tovar doručili na adresu:
Michal Záhumenský, MICHAL handmade, Záhradnícka 279/63 Ilava, 019 01
Vrátený tovar, prosím, bezpečne zabaľte a pošlite nám ho doporučene, nie však na dobierku.
Spolu s tovarom nám pošlite tiež doklad o kúpe a vyplnený a podpísaný formulár ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY UZATVORENEJ NA DIAĽKU - vzor na stiahnutie tu.
Peniaze Vám vrátime po kontrole vráteného tovaru bankovým prevodom na Váš účet.
Vrátený tovar by mal javiť čo najmenšie známky opotrebovania a používania. Mal by byť čo najviac uvedený do pôvodného stav, v akom bol prevzatý, ideálne aj v originálnom obale. Tovar môže byť vyskúšaný (použitý), je však treba myslieť na náklady, ktoré nám vzniknú pri jeho uvedení do pôvodného stavu. Zníženiu vrátenej čiastky predídete tým, že tovar sami skompletizujete, očistíte a správne zabalíte.
Pokiaľ bol súčasťou zakúpeného tovaru aj darček zdarma, je potrebné ho vrátiť spolu s tovarom.
Kupujúci berie na vedomie, že v súlade s ustanovením § 7 ods. 6 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku nemôže okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy:
- poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
- predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
- predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
- predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
- predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
- predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť,
- vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal,
- predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softwéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
- predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,
- poskytnutie ubytovacích služieb na iný ako ubytovací účel, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,
- poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
Rekapitulácia na záver:
1) Tovar nám môžete vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu. Lehota začína plynúť v deň prevzatia tovaru
2) Lehota na vrátenie končí v najbližší pracovný deň, ak 14. deň pripadá na víkend alebo sviatok
3) Odstúpenie od zmluvy musí byť dodávateľovi odoslané najneskôr v posledný deň 14 dňovej lehoty
4) Tovar doručte predávajúcemu najlepšie doporučene, náklady na vrátenie tovaru hradí zákazník
5) Tovar je možné vrátiť použitý, v neoriginálnom obale. Je však treba počítať s nákladmi, ktoré vzniknú predávajúcemu za jeho uvedenie do pôvodného stavu
6) Zásielka musí obsahovať: tovar, doklad o kúpe a podpísaný formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku
7) Peniaze Vám vrátime najneskôr do 14 dní od doručenia Odstúpenia od kúpnej zmluvy, nie však pre doručením vráteného tovaru
Viac info v nájdete v obchodných podmienkach alebo nás kontaktujte na obchod@handmademichal.sk
REKLAMÁCIA TOVARU
Preberaný tovar je poškodený
Pred samotným prevzatím zásielky od prepravcu prosím dôkladne prekontrolujte jej obal. Nikdy nepreberajte tovar od prepravcu v prípade, že je obal porušený.
Ak je tovar poškodený, aj keď je obal neporušený, bezodkladne (v deň doručenia) kontaktujte dopravcu - Slovenskú poštu na ktorejkoľvek jej pobočke a spíšte reklamáciu u dopravcu.
Tovar sa pokazil v záručnej lehote (24 mesiacov)
Pokazený tovar nám pošlite na adresu:
MICHAL handmade, Michal Záhumenský, Záhradnícka 279/63, Ilava 019 01
Zásielka musí obsahovať tovar, doklad o kúpe a vyplnený a podpísaný. REKLAMAČNÝ FORMULÁR - vzor na stiahnutie tu.
Zákonná lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní.
Drobné závady obratom opravíme, v prípade väčšej závady
1) možnosť výmeny tovaru za rovnaký nový
2) možnosť výmeny tovaru za iný v rovnakej alebo vyššej hodnote
3) možnosť vystavenia darčekového poukazu so 6 mesačnou platnosťou v hodnote reklamovaného tovaru
Ak bude reklamácia uznaná, vrátime Vám aj vynaložené náklady na doručenie reklamovaného tovaru. V takom prípade Vás požiadame o predloženie účtu za poštovné (podací lístok). Náklady za takéto poštovné musia byť v cene bežného doručenia prostredníctvom Slovenskej pošty (doporučený list/balíček).
Prosíme, aby ste pred odoslaním tovaru na reklamáciu zvážili, či sa skutočne jedná o vadu produktu, ktorá nebola spôsobená bežným alebo nesprávnym zaobchádzaním s tovarom.
Garancia: V prípade uznanej reklamácie na vážne závady tovaru Vám nikdy nebudeme vracať opravený tovar.
Vždy Vám ho vymeníme za nový, prípadne vrátime peniaze - pokiaľ nebude tovar v reklamačnej lehote skladom.
Pomôžeme Vám: Máte problém s tovarom, ktorý ste u nás kúpili, ale nemôžete naň uplatniť reklamáciu?
Pokúsime sa Vám napriek tomu pomôcť. Skúste nás najskôr kontaktovať (napr. na e-mail), aby sme sa s Vami dohodli na ďalšom postupe. Môžeme Vám ponúknuť naše služby na opravu závady.
Rekapitulácia na záver:
1) Tovar môžete reklamovať do 24 mesiacov po jeho zakúpení
2) Reklamáciu nám musíte doručiť najneskôr v posledný deň záručnej lehoty
3) Tovar nám doručte najlepšie doporučenou poštou, zásielky na dobierku nebudú prijaté
4) Zásielka musí obsahovať tovar, doklad o kúpe a vyplnený a podpísaný Reklamačný formulár
5) Lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní
6) Peniaze Vám v prípade uznanej reklamácie vrátime na Váš bankový účet
Viac info v nájdete v Obchodných podmienkach alebo nás kontaktujte na +421 907 715 727 alebo obchod@handmademichal.sk.